domingo, 18 de enero de 2009

Asturies fiede

Compañeros:

L'encarcelamientu de Cándido y Morala supón un últimu pasu na ofensiva capitalista escontra la clas obrera asturiana, espresada a lo llongu los últimos 25 años baxo la forma d'una reestructuración y reconversión económico que, no fundamental, algamo los sos proponimientos. Esti ataque ye posible porque previamente se desarmo la clas obrera, estemandola de la so memoria y de la so concencia.

Tando fuera toa dulda el pasau combativu de los compañeros encarcelaos, habemos de manifestar qu'esti actu represivu nun busca castigar esi pasau, sinon qu'actúa a un nivel preventivu: toos sabemos que lo que s'escón tres d'esta agresión ye una operación espiculativa col terrén del astilleru, la so lliquidación como empresa y la fin d'una de les concentraciones más combatives del proletariau asturianu nes últimas décades; non en devaneu, la empresa propietaria l'astilleru, el grupu Orejas, nunca nun baso'l so negociu na industria, sinon na costrucción.

L'encarcelamientu de Cándido y Morala, y menos baxo los ridículos cargos imputaos, resultaria impensable hai sólo unos años. ¿Cómo pudimos llegar a esti estremu? En primer llugar la responsabilidá fuera toa dulda del PSOE y la UGT, col SOMA a l'antiguardia, qu'entreduxo el chantaxe de les prexubilaciones, aú entama esta desmovilización popular.

Nesto, como'n too, CCOO y IU-PCE nun foron más qu'ayudantes del verdugu, magüer a esconder les sos malentenciones riales (como vemos, tar nel poder a tou trance) con declaraciones grandilocuentes y chando mano del so pasau hestóricu pa xustificar la so actual vildá. El so grau de descomposición medra'n progresión xeométrica respeutu a la so cercanídá'l poder, como tamos pudiendo comprobar caberamente, hasta'l divertíu puntu de ver a los estalinistes, tres acusamientos de “purgues” (lo qu'hasta hai bien pocu constituía la miga de la so forma organizativa) pegase ente sí por un llocal y, tres la intervención policial refaciendo la paz, llegar a glayar, enllenos d'histerica militante, “equí vese la fuercia del PCE”: una fuercia arropada sólo poles fuercies de seguranza y los presupuestos xenerales del Estau.

Tampocu se llibren de culpa toles demás organizaciones de la esquierda, entamando pela propia Corriente Sindical d'Izquierdes, que foron siempres al rau de los sindicatos mayoritarios, y a la que-y falto valor y cualaquier analís mínimamente rigurosu, antefiriendo char tiempu y cansar a la xente obligándola a lluchar escontra molinos de vientu: tamos refiriendonos al monotema de la reindustrialización, una utopía demostrable hai ya munchos años, como venimos defendiendo. Nun menos grave ye la so responsabilidá a la hora de desactivar secciones sindicales abondo “incontrolaes” (minería) o al abandonar a los compañeros cayíos n'anteriores operaciones represives; claro qu'estos nun yeren llíderes, y les sos opiniones y actos resultaben inaceptables pa toos aquellos qu'entá tienen daqué que defender nesti mundiu, anque sía un pequeñu sindicatu.

Resultau de toa esta descomposición ye la plataforma “ciudadana”, na que malos artistes busquen los sos quince minutos de nombradía, que pidi que la democracia capitalista furrule bien, que'l capitalismu sía más xustu; que quier camudar un delegau del gobiernu por otru, que almite miembros del PCE y d'IU nes sos movilizaciones, que cai en tolos tópicos esquierdistes, dende'l victimismu hasta'l llamentu antirrepresivu etenru, y que representa en definitiva la versión progre d'esi terrorismu de la conformidá que mos intenten emponer.

Compañeros:

Esisten dos formes de sacar a los compañeros encarcelaos: un ye'l camín de las súpliques vergoñoses, de les peticiones respetuoses, de los trámites parlamentarios, del politiqueu. Anque se consiguiese sacar a Cándido y Morala de la cárcele, ceu-yos siguirán más, porque'l llistón represivu quedo mui baxu, y porque a la fin costituiría otra derrota más, la definitiva quicias. L'otru camín, que arriendes de sacalos de la cárcele supondría una vitoria pa la clas obrera, ye el de la autoorganización, l'enfrentamientu na cai y la llucha radical, enmarcando esta retruca nuna retruca más xeneral a esta Asturies posmoderna, enllena de museos y centros culturales, d'hoteles y prostíbulos, de policíes y camellos, d'autovíes y trenes d'alta velocidá, de principiegos y de temporaes d'ópera, tan ridícula como repunante, tan invivible como merecedora d'otra revuelta como les que los nuesos güelos protagonizaron a lo llongu del sieglu pasau.

Compañeros, espardamos por tolos medios estes conseñes:

PSOE-IU CARCELEROS
CÁNDIDO Y MORALA LLIBERTÁ YA
FUELGA XENERAL EN TOA ASTURIES YA!
LLUCHA CONTINUA CONTRA'L CAPITAL Y LOS SOS LACAYOS
ABAXO LA SOCIEDÁ DE CLASES
QUE COLEN TOOS

LOCAL CASA MARÍA

C/Postigo Alto 4 Oviedo Antiguo
AUTONOMÍA – AUTOORGANIZACIÓN – ACCIÓN DIRECTA
25 de Junio de 2007

No hay comentarios: